Κύρια κατεύθυνση μας είναι η οριστική άρση της απομόνωσης του Δήμου μας από τα κέντρα της χώρας, με βάση την ολοκλήρωση των οδικών αξόνων που εκκρεμούν. Το παραπάνω είναι υψίστης σημασίας, ειδικά μετά την αύξηση της υπερτοπικής κυκλοφορίας στον παραλιακό άξονα κατά τους θερινούς μήνες και την προβλεπόμενη περαιτέρω αύξηση κυκλοφορίας με την ολοκλήρωση των έργων του οδικού άξονα Ακτίου – Αμβρακίας και τη σύνδεση με την Ιόνια οδό. Σε μια πόλη που είναι και επιδιώκει να είναι τουριστική, δεν είναι αποδεκτό να υπάρχουν πτωχές συνδέσεις. Αποτελούν λοιπόν θέσεις μας:

– Αναβάθμιση του δρόμου Ε.Ο. Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας, οποίος θεωρείται ένας από τους πιο επικίνδυνους δρόμους στην Ήπειρο, αφού από τότε που κατασκευάστηκε έχει δεχτεί ελάχιστες βελτιώσεις. Κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου η οδός δέχεται πολύ μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, αφού, περνώντας από όλο το παραθαλάσσιο τμήμα του δήμου, συνδέει το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και της Κέρκυρας με όλη την παραλιακή τουριστική ζώνη Θεσπρωτίας και Λευκάδας. Με τη λειτουργία της σήραγγας του Ακτίου η κίνηση έχει πενταπλασιαστεί και αναμένεται πολύ μεγαλύτερη τα επόμενα χρόνια. Υπό αυτές τις συνθήκες σύμπλεξης της τοπικής και υπερτοπικής κυκλοφορίας, οι κάτοικοι και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που εδρεύουν σε αυτή, είναι εκτεθειμένοι από την υπερτοπική και διαμπερή κυκλοφορία εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινήτων που κινούνται σε αυτήν, με τεράστιους κινδύνους για τη ζωή και την ασφάλεια όλων των διερχομένων. Αυτό που χρειάζεται και θα διεκδικήσουμε είναι η κατασκευή έργων αναβάθμισης της Οδού, με διαχωριστικές λωρίδες, φανάρια, ζώνες επιβράδυνσης, άνω ή κάτω διελεύσεις, παράπλευρους δρόμους, ώστε μαζί με την τουριστική ανάπτυξη να μπορεί η τοπική κοινωνία να λειτουργήσει στα νέα δεδομένα χωρίς θύματα εκατέρωθεν.

– Ολοκλήρωση έργων σύνδεσης της πόλης της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό στον κόμβο της Φιλιπιάδας, ο οποίος αποτελεί τον συνδετικό κύριο άξονα που διατρέχει όλες τις δημοτικές ενότητες του Δήμου, ξεκινώντας από τη έξοδο της σήραγγας στον Παντοκράτορα, διασχίζοντας τα δημοτικά διαμερίσματα Ζαλόγγου (Κανάλι) και Λούρου και καταλήγοντας στον κόμβο της Καμπής στην Ιόνια οδό. Μαζί με την τοπική κυκλοφορία παίρνει ιδίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες όλα σχεδόν τα φορτία πρόσβασης στην παραλιακή ζώνη του Ιονίου των όμορων νομών αλλά και της αυξημένης πλέον πρόσβασης εκατοντάδων χιλιάδων επισκεπτών μέσω της νέας Ιόνιας Οδού αλλά και της Εγνατίας, από το Νότο, την Μακεδονία και τις βαλκανικές χώρες. Ο αρχικός σχεδιασμός έχει ανατραπεί και το έργο δεν καταλήγει στην πόλη της Πρέβεζας αλλά στον παραλιακό άξονα Πρέβεζας Ηγουμενίτσας στον κόμβο Φραξύλα και 22 χιλιόμετρα πιο μακριά απ την Πρέβεζα, κάτι το οποίο απαιτεί συνδυασμό έργων της παραλιακής οδού και της ΕΟ Πρέβεζας- Φιλιππιάδας, ώστε η σύνδεση να γίνει ασφαλής σε όλο το μήκος της. Τα έργα πρέπει οπωσδήποτε να διασυνδεθούν – Η δημοτική Αρχή δεν έπρεπε να εφησυχάζει επειδή το έργο ήταν και είναι στον σχεδιασμό του Υπουργείου, γιατί πιθανώς αυτή η αδράνειά της, έχει κρίνει και την μη ολοκλήρωση του έργου.
– Ολοκλήρωση έργων σύνδεσης της πόλης της Πρέβεζας με την Αμβρακία Οδό. Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν πρόσφατα κατά την παράδοση των 15χλμ Ακτίου – Βόνιτσας, τα υπόλοιπα 33χλμ αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί σε 1,5- 2 χρόνια. Η δημοτική Αρχή οφείλει να αγωνίζεται διαρκώς ώστε να μην σταματήσει το έργο και να μην υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις την ολοκλήρωσή του. Παράλληλα θεωρούμε ότι η θέση των διοδίων θα δημιουργεί πάντα προβλήματα στη οικονομική ανάπτυξη της περιοχής, αλλά και στη πρόσβαση της Ηπείρου στο διεθνές αεροδρόμιο του Ακτίου. Κατά τη κατασκευή του νέου άξονα Ακτίου – Αμβρακίας, θα πρέπει να μελετηθεί η μεταφορά των διοδίων στη νέα οδό, μετά τον άξονα Βόνιτσας-Αγίου Νικολάου ώστε να απελευθερωθεί η ζώνη Πρέβεζας, Λευκάδας, Δήμου Ανακτορίου από τα τέλη διέλευσης των κατοίκων και των επισκεπτών τους. Τα δε διόδια θα πρέπει να αφορούν την οδό πλέον και όχι μεμονωμένα τη σήραγγα, τονίζοντας ξανά ότι το συνολικό έργο της σήραγγας Ακτίου και του άξονα Αμβρακίας – Ακτίου – Ηγουμενίτσας, αποτελεί ενιαίο έργο υπερτοπικής σημασίας δηλαδή εθνικής και έτσι πρέπει πάντα να αντιμετωπίζεται.
– Το τμήμα της Ε.Ο. Πρέβεζας – Ιωαννίνων από το Φόρο μέχρι την Νικόπολη πρέπει να αποχαρακτηριστεί από Εθνικός Δρόμος και να υπαχθεί στην αρμοδιότητα του δήμου ως δημοτική οδός. Σε συνδυασμό με το τμήμα εντός του αρχαιολογικού χώρου που έχει ενταχθεί στα συγκοινωνιακά έργα του Masterplan τη Νικόπολης (εκτροπή της οδού στον παραλιακό άξονα) για τοπική και τουριστική χρήση, θα δοθεί η δυνατότητα για μετατροπή της οδού αυτής σε δρόμο πόλης, με λωρίδα κίνησης αυτοκινήτου και ποδηλατόδρομο, δημιουργώντας τελικά μια ομαλή σύνδεση και συνέχεια της πόλης με το Αρχαιολογικό Μουσείο και την Αρχαία Νικόπολη.
– Εξασφάλιση καλής πρόσβασης όλων των κοινοτήτων στη θάλασσα με προτεραιότητα το δρόμο που ξεκινά από την Καμαρίνα και καταλήγει σε αυτήν.

Θεωρούμε ότι το Λιμάνι της Πρέβεζας είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για τον Δήμο. Στόχος μας είναι η διατήρηση και επέκταση των τριών δραστηριοτήτων που αναπτύσσονται εκεί. Τουριστική, εμπορική και αλιευτική δραστηριότητα αποφέρουν οικονομικά και κοινωνικά οφέλη στην τοπική κοινωνία.

  • Επιδίωξή μας είναι η ολοκλήρωση του master plan του λιμανιού όσο το δυνατόν γρηγορότερα και όσο το δυνατόν πληρέστερα, ώστε να προβλέπει:
    Εμπορική δραστηριότητα σε όλο το μήκος της ανατολικής προβλήτας, περίπου 380 m, η οποία θα πρέπει να κατασκευαστεί άμεσα.
  • Άρση απαγόρευσης κατάπλου στην δυτική προβλήτα, η οποία θα χρησιμοποιείται από μικρά κρουαζιερόπλοια, και μεγάλα τουριστικά σκάφη.
  • Δημιουργία σταθμού υποδοχής κρουαζιέρας και χρήση της νότιας προβλήτας για τον σκοπό αυτό.
  • Εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού του εμπορικού λιμένα με νέα μέσα (φυσούσες, κοχλίες, κλπ) ώστε η λειτουργία του να μην παρενοχλεί τις άλλες λειτουργίες του λιμανιού. Κατασκευή κτηρίου Λιμεναρχείου μέσα στο λιμάνι όπου είναι και ο φυσικός του χώρος.
  • Μέχρι την ολοκλήρωση της κατασκευής της ανατολικής προβλήτας η εμπορική  δραστηριότητα θα αναπτύσσεται στην νότια προβλήτα την οποία θα μοιράζεται περιστασιακά με τα κρουαζιερόπλοια.

Κομβικό σημείο και σημαντικό πλεονέκτημα για την περιοχή μας αποτελεί η ύπαρξη του πολιτικού αεροδρομίου του Ακτίου. Συνδεδεμένο σήμερα με πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, το αεροδρόμιο του Ακτίου σε συνδυασμό τους νέους οδικούς άξονες, το λιμάνι της Πρέβεζας και της Ηγουμενίτσας, μπορεί να εξελιχθεί σε διεθνή κόμβο συνδυασμένων μεταφορών με τεράστιες προοπτικές για την τουριστική ανάπτυξη και τις εμπορευματικές μεταφορές της περιοχής. Με την κατασκευή του επιβατηγού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Πρέβεζας, διεκδικούμε το αεροδρόμιο του Ακτίου να παίξει σημαντικό ρόλοστην μετατροπή του λιμανιού μας σε τερματικό σταθμό κρουαζιέρας στην Μεσόγειο με πρώτη επιβίβαση και αποβίβαση των τουριστών κρουαζιέραςστην Πρέβεζα (και όχι ενδιάμεση ολιγόωρη στάση)!
Στενή συνεργασία με την διοίκηση του Αεροδρομίου για την προώθηση καιεπέκταση των δραστηριοτήτων του αερολιμένα και αναβάθμιση του ρόλουτου σε διεθνές αεροδρόμιο τακτικών αερογραμμών και πτήσεων τσάρτερ.